Knak

Det knakar i min höft av någon anledning. Hoppas det försvinner snart för det känns obehagligt.

Var ute och powerwalkade & sprang förut! Känner mig så jävla bra som gjort det två dagar i rad nu haha. Sjukt jobbigt. Men jag ska gå ner lite i vikt och framför allt få bättre kondition och lite muskler. Helst igår men resultaten kommer senare!

Är så jävla hungrig så jag tror att jag ska börja med pancakesen snart faktiskt. Det var länge sen jag åt regelbundet (fy mig) och nu vill jag bara äta hela tiden! Det känns som ett gott tecken. Bättre det än att inte äta på en hel dag!

Fick blommor när familjen var här i söndags! Det är fint med blommor. Jag blir i alla fall lite gladare av dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback