Flyt!

Ja! Nu har jag diskat och jag gjorde egen pizza till lunch/middag vid fyratiden.
Nu har jag äntligen fått flyt på PM-skrivandet. Just nu skriver jag ett påhittat åtgärdsprogram. Hoppas jag aldrig kommer behöva göra det när jag börjar jobba (inte speciellt troligt att jag slipper...). Imorgon natt ska det lämnas in och jag kan nog bli klar imorgon förmiddag om jag jobbar på. Hade egentligen tänkt bli klar idag men jag kommer nog inte orka det. Har ju knappt gjort något under dagen så jag får skylla mig själv!

Just nu känner jag mig så sjukt inspirerad att göra allt annat än att hålla på med skolarbete. Jag vill sätta mig ner och lyssna på bra musik och rita. Det enda jag gjort idag är att klicka mig runt på en massa bloggar och jag vill också vara grym på något! I helgen är jag helt ledig. Då jävlar!

Ge mig vår snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback