En rubrik

Jag har nu till slut köpt Spotify unlimited! Det är så in i helvete skönt att slippa reklamen och kunna lyssna på samma låt mer än fem gånger! Så sitter framför datorn och lyssnar på musik och ritar! :) Det är lite mysigt att göra sånt i sin ensamhet. En öl har slunkit ner också och jag tror faktiskt att det blir en till. Inbillar mig att jag kanske inte bryr mig så mycket om hur det blir på pappret om jag är lite påverkad hahaha!

Jag hittade en sida där de säljer en massa saker som har med kontor och utbudet av konstnärsmaterial är väldigt bra jämfört med andra hemsidor jag tittat på. Jag köpte två stompfar (som man använder till att skugga med) och en uppsättning pennor (Koh-i-noor, det ska ju vara tjeckiskt och kvalitet! ;) ) för endast 60 spänn! Man kunde fixa ett studentkonto och få 20% rabatt så jag var nöjd. Dock var frakten 40 spänn men vafan!

Stompfar. Konstiga grejer men tydligen är de bra.

Sitter och klickar runt på en massa bloggar (igen) och blir så sjukt inspirerad av Kan Dees blogg och teckningar. Tänk om man var så grym...

Nu ska jag återgå till ritandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback