8 februari 2012

Då var det onsdag och jag har fortfarande inte diskat. Jag tänker nog inte göra det idag heller för jag måste komma igång ordentligt med mitt älskade lilla PM (som egentligen inte är ett PM men ändå!).

Jag har varit i skolan och haft seminarium som skulle vara någon form av examination men ingen av de examinationerna vi haft hittils har varit speciellt seriösa och det var inte den idag heller! Har lånat en bok av Emma som jag inte hunnit läsa helt och var hos henne och fikade en liten stund. Allt för att skjuta upp jobbet till senare... Men nu ska jag faktiskt sätta igång för jag har lite jag kan skriva så det ska nog gå bra! Kommer säkert bloggish mer eftersom jag sitter vid datorn hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback