7 februari 2012

Hej!
Det är redan snart slut på tisdag! Dagarna går så sjukt fort och vad gör jag med dem egentligen? Ingenting. Idag har jag i och för sig varit ute och övningskört i 80 minuter! Satsar på körkort innan påsk och jag skulle egentligen kunna ta det lite tidigare men jag vet att jag kommer bli stressad om jag bokar in två lektioner i veckan i fem veckor. Det räcker med en i veckan och så kan jag ju faktiskt boka in extra när jag känner mig taggad. Det här med riskettan och halkbanan ska jag ju också fixa! Tror körskolan hade riskettan den 16 februari så jag ska nog se till att gå den då!

Nu sitter jag i min lilla soffa och pluggar lite. Borde egentligen plugga mycket men spänningshuvudvärken är på ingång. Får det ofta på kvällarna och jag tror att det beror på att soffan är knasig eller att det är för lite mörkt här så att jag måste anstränga ögonen, och det blir alltid värre när jag har linserna. Men jag har ingen lust att ha värsta ljusrören heller. Det kan ju också bero på att jag håller på att törsta ihjäl så nu ska jag dricka vatten och titta på Äntligen Hemma! :D

Imorgon är sista lektionen för den här kursen, på fredag ska Pm:et in! Tjoho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback