21 februari 2012

Blev ledig idag! :D Seminariet blev inställd för läraren blev sjuuuuk!
Idag är det semmeldagen och Pancake day! Antar att pancake day är någon brittisk version av fettisdagen. Eller? Jag har i alla fall ätit en jävla massa semlor eftersom jag och Emil bakade egna förra veckan! Så jag ska keka pänkejks till middag idag istället. Och kanske en semla.

Värdelös bild men de är små och söta!

 

Jag skulle ju återkomma om olivoljan. Jag tror faktiskt att det hjälpte lite mot mitt elektriska hår men det blev ingen större skillnad. Tror jag i alla fall. Men det kan vara värt att testa några gången om man har supertorrt hår!

 

Solen skiner och det är många plusgrader ute så ska ut och jogga lite tänkte jag! (Det är ett under att jag gör det, har aldrig tränat i mitt liv förutom på idrotten i skolan och det räknas verkligen inte...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback