18 februari 2012

Heeej
Jag har gjort nada, nothing, inte ett skit idag! Bara tittat på Grey's Anatomy. Är fast. Måste titta klart. Men nu har jag så ont i nacken så måste lägga mig i sängen men tror inte jag kommer somna för det droppar vatten på fösterbläcket. Det låter. Illa. Jag vill döda vattendropparna som låter irriterande. Som att någon sitter och knackar med en penna i bordet. Ååååh jag blir tokig.
På det så känner jag mig nere just nu. Nyss var jag på ganska bra humör. Det är PMS:en som spökar. Antar jag.

Imorgon kommer mamma, pappa och Andrea och hälsar på och äter lunch :) Måste diska, städa, handla och laga maten imorgon på morgonen men det tar nog inte så lång tid och när jag väl börjat så går det fort.

Bajbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback