Trött i benen

Jaaaa. Nu har jag skrivit tentan. Det är lite osäkert hur det går. Den här var nog lite svårare än den förra. Två frågor är det sjukt oklart om jag får några poäng på haha... Men om jag har tur har jag ordbajsat bra.
 
"Är Sverige en konsoliderad demokrati?..."
Vad i helvete är konsoliderad?! - Tänkte jag när jag satt där. I en halvtimme satt jag och letade i huvudet efter var jag hade hört ordet men jag kom inte på det. Mitt svar blev i alla fall: Ja, Sverige är en konsoliderad demokrati.
50 % chans på en poäng i alla fall! Jag hittade på lite vad det betyder och svar på resten av frågan men  det var heeeelt fel.
 
Ikväll ska jag äta lussebullar, dricka varm choklad. Jag är sjukt trött i benen efter IKEA-turen. Det tog lite längre tid att gå än jag trodde. Ca 50 minuter. Enkel väg. Jag har fått dagens motion i alla fall!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback