Längtar till våren!

Tjoho vad pepp jag blev på vårterminen! Hahaa!
Det är egentligen inte helt sant att jag längtar till våren för jag gillar snö och framför allt JULEN! Men efter nyår så kan det bli vår tycker jag.
 
Har just surfat mig till att en examination på geografin kommer vara en exkursion (typ fältstudie) i Sunnersta och det låter ju skitkul! Titta på stenar och naturen! Sånt som inbitna scouter gillar ;) Har inte hittat någon litteraturlista för kursen heller och bara det gör ju att man blir glad!
Ekonomin verkar desto köttigare men inte så farligt med litteratur där heller, drygt 1000 sidor!
 
De här bilderna kommer upp när man söker på "exkursion" på Google - scouter allihopa! Måste se till att jag har kängorna och scoutskjortan på mig så får jag säkert godkänt på en gång!
 
Nu har jag fått lite energi så nu ska jag plugga till tentan på fredag! Som jag varit sjukt dålig på de senaste dagarna! Fy mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback