iPhoneskal...

Har lite svårt för det där med skal till iPhone för den är ju så mycket snyggare utan. Jag har ändå haft ett billigt skitskal på omjag skulle tappa den. Nu har Emil äntligen (efter att jag krigat) lyckats bända loss det eftersom det är för litet och satt dåligt (eller bra beroende på hur man ser på saken...). Jag vill ändå ha ett skal på ifall den skulle råka trilla ur fickan någon gång. Jag har inte tappat den från hög höjd mer än från soffan och när man ligger i sängen så får jag den i ansiktet ibland. Såhär:
 
Jag tänkte nog önska mig något skal av brorsan i julklapp. Vet inte om de hinner komma fram till jul från USA men de här ligger i alla fall rätt högt upp på önskelistan! Sushibitarna är ju så sjukt söta! Man kan köpa dessa och många andra tryck på threadless.com. Society6.com har också sjukt många olika skal (prints och t-shirts också) men det är dyrare att beställa därifrån. Det tillkommer ju en del frakt också...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback