Akrylnaglar

Jag har den senaste tiden blivit lite besatt av att fixa naglarna. Jag känner mig mycket "piffigare" med lite glitter och sånt än när jag bara har vanligt nagellack på hela nageln.
Det började med att jag såg lite snygga bilder på Instagram (det finns ju hur mycket nagelgrejer som helst där) och sen dess har jag kollar på Youtube och fått inspiration. Jag har köpt glitter på Panduro och de senaste veckorna har jag testat lite olika "designs".
 
Här om dagen kom jag in på några videoklipp där en tjej visade hur man gör akrylnaglar. Nu vill jag också göra såna. Man kan köpa startkit från Sverige men de kostar över 500 spänn. Därför gick jag in på eBay för första gången idag. Det finns aaaaaasmycket för aaaaaslite pengar. Mest från Kina. Det jobbiga är att jag fattar inte riktigt om det är auktioner eller om man köper på en gång...
Dessutom fattar jag inte riktigt om man behöver UV-lampa till akryl eller om det bara gäller för gelenaglar. Ska googla lite mer så återkommer jag. Kanske ska önska mig det i julklapp också? ;)
 
 Det ser ju inte såå svårt ut! Med lite övning så...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback