5 december 2012

Idag är det snöstorm och hela Facebook rasar. Alla är bittra över att det snöar. Inte jag! Trots att jag faktiskt gått hem från skolan, vilket tar 30 minuter.

Jag kan förstå att folk är sura över att pendeln och tunnelbanan inte går i Stockholm. Ger man sig ut i bilen får man skylla sig själv. Det är nog jävligt jobbigt att cykla, därför väljer jag att gå. Jag har ju möjlighet till det.

Visst, det är jobbigt att det blåser och man blir helt blöt i ansiktet men det är faktiskt inte kallt ute, om man klär på sig ordentligt. Gör man inte det får man också skylla sig själv.

Ja, jag är också bitter idag, på andra människors bitterhet, inte på vädret, eftersom vi faktiskt inte kan påverka det på något sätt.

Jag tog en fin bild på universitetshuset i morse innan föreläsningen :) (måste ju väga upp gnället med något fint)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback