3 december 2012

Tja!
Igår var jag på julmarknad i min kära gamla högstadieskola. Det är alltid så mysigt att gå på kårens julmarknad och jag hittade en sudokubok till pappa som han plöjer igenom just nu. Och en liten julklapp :)

På kvällen träffade jag några av Abrashfolket och drack öl. Därför mår jag pissdåligt idag. Tror att jag fått något mer än bakfylla men det är nog mest bakiskänsla faktiskt. Har legat i sängen hela dagen och har försökt överväga att plugga men det har inte gått. Nu mår jag lite bättre så ska ta tag i det nu.

Tentan jag gjorde för en månad sedan - jag failade som väntat. Det visade sig dock idag att jag faktisk fått maxpoäng på en delfråga, den enda jag faktiskt fattade haha. Så det känns lite bättre nu. Dessutom är kursen godkänd eftersom jag blev godkänd på min PM. Konstigt system, men bra!

Nu ska jag läsa lite så att min seminariegrupp inte blir arga imorgon. Det handlar om klass, ganska intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback