18 december 2012

Tjaaa!
Har varit i skolan och pluggat. På vägen hem stannade jag på Willys för att handla lite. Köpte en säck potatis på 5 kg för att det var så billigt. Det var stört jobbigt att bära hem maten, när plastpåsen gick sönder på parkeringen (alltså precis utanför affären) tappade jag hoppet. Jag krigade hem i alla fall.
 
Ikväll ska jag julpyssla och sova tidigt för imorgon är det julklappsshopping som gäller. Planen är att köpa alla klappar imorgon så att jag är klar med det!
 
Det är så jävla kallt i min lägenhet. Har på mig långkalsoner och mjukisbyxor, den varmaste tröjan jag har och en filt. Och jag fryser fortfarande... Mysigt värre.
 
Webcambilder är alltid lika snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback