17 december 2012

Idag var jag på det sämsta seminarium som någonsin ägt rum. Ingen fattade var läraren frågade om. Hon fattade inte vad vi försökte förklara för henne. Jag skrattade åt förvirringen och hela innehållet på två timmars jävla diskussioner kan sammanfattas med "Det beror på". Ska skriva det på tentan. Lätt maxpoäng på den frågan.
 
Har inte bloggat idag för jag har inte hunnit helt enkelt. Det kommer jag garanterat inte göra imorgon heller för då ska vi förbereda två seminarium varav ett äger rum imorgon och det andra på torsdag. Onsdag är LEDIG! Det innebär en fett stressig dag med julklappsshopping. Skönt med stress, då känner man att man lever!
 
"Shit va triiist!" Tänker du nu. Jajamen, och jag ska göra't.
 
En stämningsfull bild till ett ostämningsfullt blogginlägg om nada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback