14 december 2012

Kommer det någonsin sluta snöa? Inte alls mig emot, så länge det blir vår också! Så sjukt mycket bättre med snö, tänk om det hade varit plusgrader, då hade det regnat oavbrutet i två veckor istället och hur julmysigt skulle det vara på en skala mellan 1 och 10? -5 tycker jag.
 
Idag är det omtenta och sistaminutenplugg som gäller. Sjukt tråkigt. Det värsta är att jag måste plugga i helgen också till nästa veckas seminarium. Men tänkte göra lite andra saker också... Ska förbi IKEA efter tentan eftersom det ändå är i närheten och kirra lite julklappar och inslagspapper.
 
Fortfarande bebislen i ansiktet efter gårdagens ansiktsmask! I'm impressed!
 
Utanför mitt fönster när första riktiga snön kom. Det är mycket mer nu...

Kommentarer
DESIGN AND STUFF.se säger:

Ser riktigt härligt ut :) Fantastiska färger. Kika gärna in på min sida. Finns massvis med inspiration där jag tror du skulle gilla. Ha en fortsatt underbar söndag :)

2012-12-16 | 15:32:18
Bloggadress: http://www.designandstuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback