10 december 2012

Tjao!
Har haft lite svårt att uppdatera. Har inte orkat sätta på datorn på över en vecka (bortsett från lite julmusik till lussebullebaket) och blogg.ses skitapp har kraschat hela tiden den senaste veckan. Förstår inte hur en app kan vara så värdelös. De borde styra upp det där snart.

Idag och resten av veckan pluggar jag till den OTROLIGT spännande omtentan i statskunskap på fredag. Ser inte fram emot det. Men på två andra omtentor jag gjort i andra kurser har det ju slutat med vg så det är väl bara att tänka positivt... Men jag får faktiskt skylla mig själv att jag inte klarade tentan, jag pluggade helt enkelt inte tillräckligt mycket. Den som säger något annat blir jag faktiskt bara irriterad på...

Igår fixade jag naglarna lite juligt. Kanske tar lite finare bilder med kameran sen men här är en instagrambild så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback