Tv-inspelning i Ullared

Jag har ju nämnt att den här Ullaredsresan kommer bli lite mer speciell än de två tidigare. Det är nämligen så att Strix ska spela in nya avsnitt till serien Ullared som har gått på Kanal 5 tidigare, och jag och några från gamla laget Abrash ska vara med!
 
Danni ringde mig i juni och började samtalet med 
- Petra, jag tror jag har gjort något dumt...
Det visade sig vara ännu dummare än jag trodde. Hon hade sett på Facebook att de sökte folk som ville vara med i serien. Hon skickade ett mail och berättade att vi var ett gäng scouter som "har som traditition" att åka ner till Ullared och storshoppa varje år. Fem minuter efter hade de hört av sig. De verkar vara sjukt intresserade av oss (så roliga som vi är hehe) och vi har alla pratat med en tjej från produktionen och berättat lite om vilka vi är och så!
 
Vad jag förstår så kommer programmet att sändas i vår, så det är bara att hålla ut!
 
Jävligt nervös. Vi kommer ju framställas som de största idioterna på jordklotet, vad kan bli bättre än scouter som åker till Ullared? Inte mycket.
Lite sjukt, men en väldigt rolig grej!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback