29 augusti 2012

Idag har jag och Emil bara slappat. Jävligt skönt. Vi sov två timmar nu på eftermiddagen också så jag blev sjukt seg men nu tror jag att jag börjar piggna till lite. Måste ut och springa. Får lite låtar konditionen gå förlorad! Känner mig jävligt otaggad på det men jag måste hämta min cykel vid stationen så jag springer dit och cyklar hem helt enkelt! Det är ungefär 2 km så det blir lagom.
 
Imorgon ska de stänga av vatten och avlopp här mellan 10 och 16. Skitbra för de som jobbar men nu gör ju jag inte det. Så det blir nog åka tillbaka till Stockholm imorgon förmiddag faktiskt. Tydligen så har några rötter från ett stort träd skadat rören så de har grävt upp ett gigantiskt hål här nedanför.
 
Ut å springa var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback