24 augusti 2012

Idag skiner solen! Woho!
Jag började dagen med att springa i Älvsjöskogen med Fia. När vi körde intervaller i en backe lyckades jag sträcka röven. Jävligt ont gjorde det. Det är skitjobbigt att sätta sig ner men det har redan blivit lite bättre så det går forhöppningsvis över snart.
 
Tidigare idag skrev Danni till mig att det inte går att kommentera på bloggen. Konstigt, tänkte jag. Och jävligt konstigt är det. Jag har lyckats med något. Så jag får väl göra om designen... Igen. Eftersom jag inte har någon aning om vad felet är. Woopiwoopi. Men inte idag! För ikväll ska jag hem till Danni och Jesper och äta tacos och planera Ullared!
 
Igår var jag med några vänner och tittade på inspelningen av ett program med Fråga Olle. Temat var analsex och förverkligande av sexfantasier. Jävligt roligt var det, jag hade ont i kinderna efter att ha skrattat, haha.
Efter Olle åkte jag hem och bytte kläder, sen gick jag på en liten promenad med Emma, Ida och Fia och snackade skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback