23 augusti 2012

Idag har jag inte gjort någonting speciellt egentligen. Men jag började dagen men powewalk/springtur! Igår sprang jag 2 km och idag 2,6 km och jag skulle ändå kunnat fortsätta lite till! Jag har aldrig haft så här bra kondition i hela mitt liv.
 
Lite senare ska jag åka med några vänner och titta på inspelningen av Fråga Olle! Det kommer säkert bli roligt.
 
Imorgon ska jag hem till Danni och Jesper för att planera inför Ullaredsresan! Det kommer nog bli den sjukaste grejen jag gjort på länge... Jag berättar om det i ett separat inlägg lite senare...
 
Nu ska jag leta upp lite litteratur inför hösten, jag ska se om de finns på biblioteken här i närheten. I Uppsala är de säkert redan utlånade och det känns inte som att någon annan är så intresserade av dem här i Stockholm just nu. Hoppas på det bästa, slipper gärna köpa kursböcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback