20 augusti 2012

God morgon! Eller förmiddag. Jag har förhoppningsvis lyckats skjuta fram min dygnsrytm lite, idag vaknade jag vid åtta och inte halv sex och halv sju som under helgen. Under tiden jag har jobbat har jag gått upp 20 över fem varje morgon och somnat vid 21-22 på kvällarna. No lifer... Men nu kanske det kan bli normalt igen!

Just nu syr jag små påsar att ha torkad lavendel i. Jag ska hänga in dem i garderoberna hemma för de har en konstig "ny" doft fortfarande som fastnar i kläderna som jag inte diggar till tusen direkt. Jag har lagt in några tvålar men set hjälper inte så mycket så hoppas det. Här blir bättre :)

Undrar vilket årtionde symaskinen är ifrån? Inte så svårt att gissa kanske med tanke på färgkombinationerna orange och brun...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback