18 augusti 2012

Hej bloggen!
Ni var det sådär länge sedan jag skrev här igen men jag har inte känt att det funnits någon att skriva om...

Vad har hänt då? Jag har jobbat som brevbärare på Posten i sex veckor. Det är fjärde året i rad och det är ett helt okej sommarjobb. Ganska enformigt och fysiskt jobbigt i början. Första veckan fick jag ett distrikt i Årsta som jag inte hade någon aning om var det låg eller hur det såg ut. Bara springportar... Första dagen jobbade jag 13 timmar och resten av veckan såg ungefär likadan ut. Jag hade helt störd träningsvärk i ben och fötter. Som tur var gick det över (och ersattes av ont i knäna).
Igår var min sista dag och nu har jag ledigt i två veckor innan skolan börjar!

Idag ska jag åka med familjen till Västerås och hälsa på pappas syster. Resten av tiden är inte direkt planerad än men en Tv-debut ska jag kunna klämma in där någonstans ;)

Jag fyllde år i måndags och jag fick en ny telefon som fungerar och som det faktiskt går att surfa på ;) så nu hoppas jag att jag kanske försöker uppdatera bloggen lite oftare, med bilder dessutom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback