Förfestar i min ensamhet...

Hej bloggeeeeen!
Jag sitter här framför datorn och dricker öl. Eftersom Hanna svek fest ikväll ska jag själv till Matilda så jag förar själv också. Har inte ens börjat göra mig i ordning. Efter nästa öl så!
Kommer inte känns någon annan än Matilda på festen ikväll men det kan ju bli roligt ändå!

Har sorterat en massa bilder under eftermiddagen och skickat efter framkallade! Det är så roligt att hålla på med gamla bilder för det är så många minnen som kommer tillbaka :) Från högstadiet (länge sen nu) och fråg tågluffen med Abrash.

I Prag!

Bästa bilden från Fias land i somras!

Jag och Filippa på Annorlundadagen i nian. Snart sex år sedan.

J3! Snart två år sen studenten! Haha vi hade ändå rätt kul, när man tänker tillbaka... Då var det inte alltid lika roligt haha!

Nä nu måste jag göra något åt mitt utseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback