4 april 2012

Har haft väldigt mycket i huvudet den senaste veckan. Idag hade jag nämligen teoriprovet och jag klarade det! :D Faan vad skönt! Snart kommer jag ha körkort alltså! Wooohoo! Firar det med att åka ut och övningsköra med trafikskolan. I förrgår körde jag med pappa från Stockholm till Uppsala och det gick väldigt bra så det känns skönt att det snart är över :)

Ikväll ska jag på middag hemma hos Emils familj och imorgon fyller pappa år! Nästa vecka börjar praktiken och jag borde gå till både vårdcentral och optiker men det kommer jag inte hinna den här månaden... Tror jag. Kan kanske få lite dagar hemma med plugg. Det är inte bara lektioner som ska hållas den här gången, det är fyra (?) uppgifter som ska göras samtidigt så skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback