21 april 2012

Tjo bloggish!
Har ju inte bloggat så duktig senaste tiden men det får man väl finna sig i.

Igår kväll var jag och tittade på Kruthornen och Letta Gardets show, alltså V-dala nations orkester och balett där Emil spelar sax :) Jag blev lite sugen på att börja spela flöjt igen (nu tänker du säkert - fan vad töntigt. Men det är roligt när man är duktig) så om det håller i sig kanske jag önskar mig en i födelsedagspresent eller något!

Ikväll ska jag hem till Matilda i klassen och festa litee! Eller mycket?

Håller på och städar tre veckors stök. Har aldrig haft det såhär stökigt förut. Man vantrivs ju men det är så jobbigt att göra något åt saken. Men nu har jag tagit mig i kragen i alla fall.

Tittar på mitt tillfälliga körkort några gånger om dagen bara för att påminna mig själv om att jag faktiskt klarat det! Så jävla skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback