Tarelugntdag

Tjena, tjena mittbena!
Nu har jag fått min VFU-plats. Gransäterskolan i Bålsta. Det blir nog bra :) Jag åker dit imorgon första gången eftersom jag fick den på förmiddagen idag. Det känns lite nervöst för sist visste de på skolan inte ens att det skulle komma lärarstudenter så det kändes lite jobbigt. Men nu är det ju en längre period och de borde vara informerade...

Jag sov hos Emil inatt och vi har bara degat i sängen hela morgonen och spelat spel på iPoden. Det finns en ninjaspel där man ska fiska. Spela det.
Nu är jag hemma och Emil åkte till skolan men han kommer lite senare och bakar cheesecake! :D Men jag måste diska... Trååååkigt!

Fan vilken charmig bild! Jag vill bara visa att min citronplanta är ganska ledsen. Bladen har torkat och ramlar av :( Men jag har satt nya kärnor som jag hoppas gror om några veckor! :D Hoppas den klarar sig bättre. Jag har lite hopp kvar till den planta jag har nu men det bådar inte gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback