Nystart

Hej allihopa(?)!
Nu har en ny termin börjat och det kanske innebär mer bloggande? Historia A var en rätt jobbig kurs men har större förhoppningar på Historia B som började i måndags! Halva terminen består av VFU (praktik) och andra halvan av uppsatsskrivande.
Jag har en uppgift till idag att skriva minst tre provfrågor till ett övningsseminarium. En på E-, en på C- och en på A-nivå. Alltså de gamla G, VG och MVG. Det är fan skitsvårt eftersom man ska följa vissa punkter. Jag har lyckats komma på två E-frågor. Jag känner mig rätt otaggad men ska i alla fall cykla till skolan om 20 minuter och sen ska jag baka en riktigt jävla fet äppelkaka och göra uppgiften till imorgon.

I will be back! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback