Lördag!

Idag är det lördag vilket innebär tvätta och chilla för min del. Träffade en tjej från klassen i tvättstugan. Världen är såpass liten att vi bor i samma trappuppgång :p

Emil har åkt till skolan för att göra en uppgift i företagsekonomi. Kommer ihåg att jag tyckte att det var lite halvroligt i gymnasiet men bugdetar och skit är inte roligt... Skönt att man slipper det ett tag till då! Har för mig att nationalekonomi ingår i samhällskunskapen som jag ska läsa om x antal terminer. Men ekonomi är rätt kul i allmänhet så det blir nog bra! :)

Om ett tag ska jag göra maränger! Jag och Emil ska göra pannkakor till middag och marängsviss till efterrätt och eftersom jag har färseparerade äggvitor hemma så gör jag egna maränger. Fett ambitiöst, jag vet, men man måste ju vara det ibland!

Jag ska läsa lite körteori. Kan inte börja övningsköra än eftersom körkortstillståndet ligger hemma i Älvsjö så det blir inte förrän om en vecka eller så som jag börjar. Det känns bra att börja med teorin nu också så jag har förberett mig lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback