Hemma från skogen!

Igår eftermiddag åkte jag ut till invigningen! Det var roligt att få komma ut i skogen och vara scout igen, det var helt sjukt länge sen!

Ikväll bär det av till Uppsala igen med världens bästa Emil :) Imorgon ska VFU:n (praktiken) börja men jag har inte fått någon plats än så jag kommer förhoppningsvis få en imorgon så att jag kan börja på tisdag. Annars blir jag lite förbannad faktiskt. Men då kanske jag kan ringa körskolan och kolla om de har någon ledig tid! :D Jag vill VERKLIGEN ta körkort NU! Men jag undrar om det kommer bli innan jul som jag har planerat i och med att jag kommer pendla till och från Bålsta under VFU:n som pågår fram till vecka 44... Det kommer att bli tight om tid att hinna till körskolan på eftermiddagarna...

Nu ska jag göra absolut ingenting en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback