Freda' freda' freda!!!

Sitter i lärarrummet och finslipar powerpointen till dagens lektion! Jag tror inte att jag kommer hinna med hela idag men det skulle vara skönt att ha den klar!

Det suger att jag håller på att bli förkyld! :( Har blivit lite snorig och känner att halsen inte mår toppen men det är inte jättemycket värre än igår i alla fall.

Fan vad rooooligt det ska bli i helgen! :D Jag ska skynda mig från skolan i eftermiddag hem till Älvsjö och hämta sovsäck och liggunderlag för att sen stressa till Micke. Funderar på om jag verkligen kommer hinna inna halv fem, jag tvivlar starkt... Isåfall får de andra hämta upp mig med bilen hemma eller nåt :)

Nu ska jag jobba lite!


 


Här är min sjukt pedagogiska bild över Grekland med Aten och Sparta inringade som de största stadsstaterna. Paint är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback