En vecka kvar!

Om en vecka åker vi till ULLARED! :D Jag är taggad som fan! Måste skriva en inköpslista. Men vi har lite problem med bil/bilar men det kommer förhoppningsvis lösa sig snart. Vi kommer troligtvis hyra bil men det funkar :)

Jag är ju på praktik nu, det gör att jag inte orkar sätta på datorn och blogga varje dag, som ni märkt. Men ska försöka bli bättre :) Börjar tycka det känns kul att blogga igen.

Linda skulle ha kommit och hälsat på idag men vi tar nog det en annan dag istället eftersom hon är lite seg ;)

Min citronplanta kan nog betraktas som död nu :( Har satt 3 nya kärnor så jag hoppas de gror snart! :D

Nu ska jag skriva inköpslista till Ullared! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback