It's friday!

Fredagfredagfredag!
Idag är det alltså fredag och jag är ledig! :D Det är naajs. I eftermiddag åker jag hem till Stockholm. Jag har två hem, det kan bli lite komplicerat ibland. Men hem från Uppsala och hem till Stockholm helt enkelt!

Emil har åkt till skolan nu och jag sitter och kollar på nyhetsmorgon. Det är lite mysigt ibland tycker jag.

Solen skiner och fåglarna kvittrar! Igår såg jag en duva som garanterat inte kvittrar längre. Helt platt och blodig. Den var nyöverkörd och antagligen träffades den av däcket på bilen. Duvor är jävligt dumma. Ett duvpar håller på och bygger bo på taket eller nåt för de flyger ner vid mitt fönster så jag vågar inte öppna fönstrena... Tänk om en flyger in?! Panik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback