Sex dagar kvar till julafton...

Och jag har fixat julklappar idag! Till barnen... Jag har alltså inte lämnat huset utan suttit och pysslat hela dagen! Borde jag verkligen pyssla? Nej, men jag ville det så då gjorde jag så helt enkelt.
Och med "barnen" så menar jag mina syskons barn för jag har inte tryckt ut några än och kommer förhoppningsvis inte göra det på några år heller!

Imorgon förmiddag åker jag hem till Uppsala för att plugga och fixa fler julklappar. Städa ligger rätt högt upp på "måste göras igår"-listan. Alltså inte jätteupphetsande.

Jag har fått en meddelande från min man i New York. Tre minus och strålande sol, det vore nåt! En plus och slask är inte fräscht. Dessutom innehåll meddelandet att han drack Sarbuckskaffe med crème caramelsmak. Gott. Inte schysst att sukta.

Tjeckiens expresident har dött. Jag har inte stenkoll men han gjorde bra grejer för demokratin, det är bra. Hoppas han sover gott och att han och morfar kan träffas i himlen och berätta roliga historier för varandra :)

På tal om roliga historier så tänkte jag starta ett Alla barnenbattle mot lillasyster men segare människa får man leta länge efter verkar det som!

Höpp!

Ps. Appen verkar rätt bra! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback