Sådärja

Hej. Jag har inte skrivit på länge. Det är väl det de alla dlesta inläggen handlar om nuförtiden..

Nu är det snart jul! Vilket innebär STRESS för min del. Jag skriver B-uppsats i historia. Inte speciellt upphetsande men det måste fanimej göras och jag har inte den minsta lust till det. Jag vill vara så klar som möjligt med uppsatsen på torsdag. Det betyder att jag måste kriga på Carolina (biblioteket) för att få det att funka. Men det löser sig förhoppningsvis. Ska dit om en stund, när jag samlat mer kraft.

Imorgon bitti åker Emil till USA i 3 veckor. Jag kommer sakna honom och jag kommer ha skittråkigt när jag är tillbaka i Uppsala igen efter jul. Men då är det ju en sådan fantastisk tur att jag ska läsa de andras uppsatser och på något sätt opponera på en av dem.

Ingen snö är det heller. Att allt ska va så trist! Hoppas våren blir bättre. Men jag ska läsa den jobbigast kursen då har jag hört så det är väl inte jättemycket att se fram emot, förutom att jag & Emma planerar att hamna i samma klass.

Tomorrow I go to Stockholm. Det är så skönt att det bara tar 40 minuter. Då kan man åka hem när man vill :)

Såhär såg det ut utanför mitt fönster 27 november förra året. Idag skulle det lika gärna kunna vara mars ute. Ingen julkänsla!

P.S. Ska jag våga mig på att lova att skriva mer här? Det har ju inte gått så bra tidigare... Ska försöka! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback