En ovanlig kväll

Jag har insett att jag träffar vänner väldigt sällan. Jag umgås ju mest med Emil i Uppsala, trots att Natha bor väldigt nära Emil så ses vi skamligt sällan vilket vi ska ändra på!
Ikväll har jag varit hemma hos Ida med Natha, Ester, Fia och Sara! Vi har druckit öl (jag) och vin och pratat om allt mellan himmel, jord och universum! Vad roligt vi hade som scouter, på högstadiet och att det är få som bor kvar i Stockholm nu. Nu har vi tagit vårt första riktiga steg in i vuxenlivet utan att vi märkt det. Sara och Fia bor utomlands för tillfället, Natha har gjort detsamma. Plugg, jobb och framtidsplaner tar upp all vår tid. Och lite alkohol såklart. Vi trodde vi var så vuxna när vi var 14 och tänk vad mycket vi växt på sex korta år. Vi har i princip växt upp tillsammans och vi vet var vi har varandra. Abrash kommer alltid vara en del av mitt liv för vi har gjort mig till den jag är idag. Tänk att man kan ha sådana här kompisar som man kan träffa med sex månaders mellanrum utan att något förändrats egentligen.
Vilket djupt inlägg det blev... Fler lär det bli...

Trots allt så saknar jag min man väldigt mycket. Komsi komsi...


Kommentarer
Nathalie säger:

Ja det ska vi verkligen ändra på! I vår ska vi ta tag i det hela :) Och det är verkligen sjukt att vi ju har vuxit upp ihop under så lång tid när man börjar tänka på det. Vi ses snart! :) <3

2011-12-27 | 10:42:52
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Ester säger:

den här kvällen var guld värd! <3

2011-12-27 | 22:50:49
Bloggadress: http://bixbite.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback