Snöfasoner!

Jag drömde att det snöade. På Blogg.ses startsida står det att det snöat. Jävla skitland vi lever i! Halllå! Det är inte ens oktober och det snöar i Sverige? (När snöar det inte i Sverige nuförtiden?)

Dagen (och den uppenbara snön) till ära letar jag tjocka tröjor på nätet. Jag är så jävla trött på mina gamla kläder att jag kan spy på dem. Fast det vore ganska äckligt och ibland är de faktiskt ganska bra att ha. Så man slipper gå naken till exempel.
Hittar jag något då? Japp. Dyra grejer! Har jag råd? Egentligen JA! Men nej, hyra, el, försäkring, mat och skolböcker ska betalas i ett år framöver... Det är rätt surt egentligen. Jag har jobbat och varit duktig i sommar, och när jag väl får ut en ganska okej lön och jag har mer pengar än jag någonsin haft så får jag inte använda dem till något kul :( Men jag kommer nog att lösa det på något sätt.

Cash IS King.

Idag fyller Jonas år! Grattis man :)
Och i Januari åker Danni & Emma till Asien :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback