Schit

SD i riksdagen. Jävligt tråkigt att det finns så många i Sverige som röstar på dem.

Igår gick jag och la mig och läste tidigt. Somnade vid halv nio. Hela natten har jag drömt mardrömmar och var nära på att ringa Emil kvart över 4 bara för att få lite bekräftelse på att det bara var drömmar. Men jag kände att jag kunde vänta till på dagen...
Just nu försöker jag komma på lite bättre humör och sitter och lyssnar på Thomas Järvhedens låtar på Spotify. Funkar sådär. Så jag tror det blir lite Boken om Pedagogerna som är ganska ospännande, men vafan!

Nog med gnäll! Jag börjar kvart över 12 med VFU-examination! Det är ju spännande ;) Det har spöregnat hela morgonen men jag tänker promenera till skolan i alla fall! (Jag har fortfarande ingen cykel, det suger!).


Efter skolan ska jag shoppa! Det är inte vad som helst som ska inhandlas! Det är MAT på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback