Börja blogga igen kanske?

Det kan nog vara så att jag inte har bloggat på väldigt länge. Men jag har inte riktigt prioriterat det med flytt, skola och inspark... Nu är jag officiellt Uppsalabo och universitetsstuderande. Känns stort!
Lägenheten börjar komma i ordning nu fast det är en del provisoriska lösningar kvar fortfarande men nästa vecka kanske de fixas! :)

Ikväll är det lärar-sexa på V-Dala nation! Då jääävlar blir det draaag! Gruppen jag är med i har 90-talstema (vilket passar mig jävligt bra, höhö). Det blir spex, middag, dans och dricka!

Men först ska jag åka till skolan och ha seminarium om "Lärande i praktiken"... Jävligt seg bok men jävligt bra att va bara behövde läsa två kapitel! :)

Innan ommålning av lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback