Att plugga

10 underbara månader med min älsklings-Emil! ♥

Det var länge sen jag pluggade helhjärtat. Men nu gör jag det. Jag måste det för att inte gå under. 900 sidor på en månad. 30 sidor om dagen ungefär va? Nja, det har inte riktigt blivit så men jag ska försöka få tag på "Boken om pedagogerna" i morgon. Om jag orkar åka till Blåsenhus... Det gör jag nog! Jag måste ta mig till IKEA och köpa tyg och kuddar också...

Nu är det VFU-vecka i alla fall och det har varit ganska intensivt men roligt! I morgon ska jag hålla lektion... Jag ska berätta för femmorna vad riksdagen och regeringen gör och vad skillnaden är... Och lite sånt tjafs!

På lördag är det återträff med Språkarna från Johan Skytte. Det kommer nog inte många.. Men ett par huvuden dyker kanske upp :)

Nu måste jag skriva lite! Höpp! 

I Kroatien :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback