Sommar!

Nu har jag inte bloggat igen jag vet. Jag skiter i just nu. Nästa vecka när allt skolarbete är klart ska jag blogga mera :)

Idag har jag varit ledig så har suttit ute i solen och stekt och pluggat. Känns bra att slå två flugor i en smäll, höhö.

Jag har också läst Katrin Zytomierskas blogg och förvånas över alla hennes läsares juridikkunskaper... *host host*... Eller? Det är ju inte direkt så att man orkar kolla i lagboken men ärligt, på riktigt? Inte en jävel skulle ju säga till henne i verkligheten. Och ja, det är vad internet är till för. Att säga sånt man inte vågar säga i verkligheten och bara kasta skit på folk!

Törstig dags att dricka!

15 dagar till studenten!!!

Ps. Min kamerasladd är borta :( Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback