Jag skaaaa!!!

Jag ska blogga mer, jag lovar! Det är bara det att jag har jävligt mycket annat att tänka på just nu. Typ SKOLA. Kuk på skolan. Jag har aldrig varit såhär jävla stressad och förbannad över skolarbete i hela mitt liv. Jag förstår inte hur lärarna planerar. Det kommer nog ingen elev någonsin göra. Men när jag blir lärare då blir det andra bullar!!!

Studenten är snart här i alla fall! Det är mindre än en månad kvar (en månad igår) och i princip 3 veckor med konstant plugg. Men det kirrar jag. Jag klarar ju allt ;)

Jag lovar att jag ska blogga mer. Jag känner att jag varit jävligt dålig på sista tiden...

Men nu måste jag plugga lite till innan maten. Maaat.

Kommentarer
teija säger:

Vi har förståelse, för många sitter i skiten själva! Men desto roligare blire ju och läsa när du väl skriver ju!

Puss påre gurka, ses snart! :D <3

2010-05-06 | 09:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback