Fuskbyggarna

Herregud. Jag har just tittat på Fuskbyggarna med Martin Timell och Lennart Ekdal. Det var helt sjukt. Jag kan  inte förstå hur man betalar i förskott för att bygga en extra våning på huset, hur man kunde anlita just den personen/företaget de anlitade eftersom han verkade sjukt oseriös och hur företaget kunde ha gjort ett så förjävla dåligt jobb. Jag skulle gjort det bättre, på riktigt. Det är väl inte en jävel som drar ett avloppsrör genom fönstret och vattenledningar genom en ventil? Tydligen så var det så...
Jag är fan förbannad! Men jag längtar till nästa program! :o


Fuskbyggarna är nog mitt nya älsklingsprogram! Lite hatkärlek sådär...
Ta jävlarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback