Taggad!

Nu blev jag helt plötsligt sjukt taggad på att shoppa. Kläder. Skor. Vad fan som helst! Så länge jag kan få använda det!
På fredag är det krogen med Abrash som gäller! Innan kanske jag drar till Jespers 25 års-party och förar. Detta är Eriks idé. Jag tvivlar på att det blir av men det vore trevligt. Ska någon annan dit? :)
Till själva utgången vill jag i alla fall ha nya kläder. Jag äger inga partykläder direkt. Jag är jävligt trött på min garderob faktiskt. Och borde rensa ut skiten jag här där i. Som jag aldrig kommer använda igen. Skulle säkert
kunna slänga 50 tishor...

Jag gillar att jag har så välorganiserat i min garderob! Verkligen. Jätte... stökigt. Förutom det som hänger :D
Det som ligger under har ramlat ner, haha!


Kommentarer
Nathalie säger:

Oh, borde kanske fota min garderob. Är lite stolt över ordningen just nu :) haha :P

2010-01-27 | 17:51:32
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback