I morgon far vi

Lite norrländska kom det in där. Men jag ska inte till norrland. Bara Dalarna.

Om 12 timmar sitter vi på tåget mot Idre och pratar skit. Jag har just fått höra av Emil att han och Dogge ska ha trerätters-matsäck. De älskar mat - go figure. Men jag är glad för Emil gör chokladmousse till mig med :D

Nu tänkte jag gå och lägga huvudet på kudden och titta på insidan av ögonlocken. Klockan sju kommer "Car Alarm" att fylla mina hörselgångar och ljudvågorna kommer att få kontakt med trumhinnan som skickar signaler till hjärnan att du är det FAN DAGS ATT KASTA RÖVEN UR SÄNGEN OCH GÅ UPP.

Jag känner mig otroligt intelligent!

Puss och hej då Stockholm jag kommer inte att sakna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback