ZADAR & SPLIT!

Jag vet, jag suger på att blogga helt plötsligt. Jag ska bättra mig!

I alla fall... Jag och Emil har bokat boende i Zadar och Split i Kroatien 9-23 Juni! Det ska bli så jävla skönt att åka bort! Nu är det bara flyget kvar, blir det billigare om man väntar ett tag? Det är trots allt tre månader kvar... WOHO!

Balkong på hostelet i Zadar... Very nice

Och här är på något sätt hostelet i Split. Det kommer bli så jäva niiice!

 

Jag är astaggad. Lite smått besatt av tanken faktiskt. Jag har redan börjat fundera ut vad jag ska ha med mig... en kylväska står högst på listan! Till öl, moahaha!

 

Dagens fundering: Om man är konstant full i två veckor. Blir man bakis i två veckor då?

Kommentarer
Nathalie säger:

GUD VAD KUL!!!! Jag ska också till Kroatis men más tarde så att säga. Ser underbart ut! :)

2010-02-26 | 13:58:20
Bloggadress: http://thesumofalltears.blogg.se/
Petra säger:

Fan vad nice :D

2010-02-27 | 11:55:20
Bloggadress: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback