Uppsala

Jaha idag kom jag hem från Uppsala. Det har varit en grym helg, som vanligt :)
Vi spenderade helgen med sushi, pannkakor, godis, cola, fläskfilé, potatis, bea-sås, lite alkohol och en jävla massa äggmackor!
Vi började titta på melodifestivalen. Det enda som var roligt var att Emil tyckte det är roligt att Dolph Lundgren heter Dolph. "De har ju glömt A:et!?"

Jag har ingen större lust att gå till skolan i morgon. Men vem har det? Ärligt talat är jag jävligt taggad på att plugga. Men inte på gymnasiet. Fast först vill jag har sommarlov! :) Såklart! Och jag måste anmäla mig till högskoleprovet och börja söka boende i Uppsala...?

Fast idag ska jag nog bara dega. Orkar faktiskt inte gå ner till Bygget och ha möte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback