Förkyld igen?!

Igår började jag känna av en ny förkylning med snor och tryck i bihålorna. Idag har jag sprängande huvudvärk. Det känns bra. Vad som inte känns bra är att jag inte följde med på vinterhajken med kråk. men jag har ärligt talat ingen lust att frysa och bli ännu sjukare.

Idag ska jag istället spela Sims och läsa ELLE. Kanske städa ur min garderob. Men det sätter jag ett stort jävla kanske på.

Emil var här igår och sov över. Vi hyrde film, Old School - haha hjärndöd film men ganska rolig faktiskt. Fruktsallad gjorde vi också, det var gött! Vi vräkte i oss den framför På Spåret med mamma och pappa. Det programmet har blivit så jävla mycket roligare med Christiak Luuk & Fredrik lindström. Och jag kunde typ 5 frågor, det känns ännu bättre!

Kanske göra om designen på bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback