En massa skit!

Igår var jag & Teija och shoppade i Skärholmen. In da hood som man också säger. Jag köpte två toppar från Carlings och en ny väska från Gina Tricot. Det är en såndär armvecket-väska. Så man ser fjollig ut för att man håller upp handen i luften... Men det finns en axelrem till också så det är nice. Den är fin i alla fall!

Idag har varit en konstig dag. Vi kollade på en trist film på engelskan om en fiskmås med ett djupt budskap. Jag var trött tills jag drack cola vid ett-tiden. Tack Jonathan Seagull, höhö!
Nu sitter jag i alla fall här och är trött igen. Skriver svenska gör jag också. Jag känner mig lite duktig i alla fall. Fast har inte kommit så långt. Jag har kört fast helt enkelt.

Jag har en tråkig design på bloggen. Den ska bytas ut när jag orkar. Inte nu alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback