Det kan inte bli bättre!

För att sysselsätta mig själv gick jag in på Omegle.com. Man chattar med en okänd människa. Först hittade jag ett psycho som hade krossat en bruttas ansikte. Modig tjej! Nu har jag hittat en norrman på 19 bast som festar och skjuter med gevär, det känns läskigt, haha. Prickskytte. Och han bor i Bergen! :o (Inte bergen som ett berg, utan staden Bergen)

"Norge, Norge är ett ruttet land, Norrmän, Norrmän är ett ruttet folk"
- Pappa.
Nu är det inte så att vi har något emot norrmän i min familj. Det är bara en rolig visa. Dessutom går vi runt ibland och säger "Jag är en hummer" på norska. Bara för att det låter roligt :D

Jag tror det börjar märkas att jag blev på lite bra humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback